Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren.
- Saskia Egas Reparaz, CEO Hema
Voor mij is de OGSM methodiek een sterk instrument om de strategie te definieren en vervolgens te communiceren en te implementeren via de organisatie. Het maakt een strikte formulering van de richting mogelijk en vergemakkelijkt een coherente cross-functionele uitvoering. Ik werkte met Marc in mijn vorige banen bij Albert Heijn en Intergamma en nu bij Etos. Met zijn scherpe geest helpt hij mij en het team om de juiste keuzes te maken en hieraan vast te houden. Het zorgt voor focus, toont resultaten en stimuleert tegelijkertijd de teamgeest.
- Sebastiaan de Jong, CEO Etos
Met internal branding ben je nooit klaar. Gelukkig maar!
- Jan-Willem Koch, Managing Director Hallmark Cards Continental Europe
Ik zeg: we hebben een prachtige set aan waarden ontwikkeld! Het klopt en geeft energie! Samen met Marc van Eck