Archives
Nick van der Zwet
Een inspirerende presentatie van Marc van Eck van New Growth Strategies over Internal Branding in opdracht van Ondernemersvereniging Spaarndam.
Jeroen Pietryga, voormalig CEO Icemobile en Sr. Vice President Marketing & Format Management Albert Heijn
Ik ken geen betere methode die zo simpel en effectief helpt om keuzes inzichtelijk te maken. OGSM dwingt je om scherp te zijn naar jezelf en naar elkaar. Zodat je alleen nog maar hoeft te durven kiezen. Uit mijn brede praktijkervaring met OGSM weet ik dat deze methode werkt. Dus aan de slag nu…… als je durft!
Kees van Wijk, Algemeen Directeur van VVV
Ik had eigenlijk niet ingeschat wat een enorme rol internal branding, en daarmee het merk, zou spelen in het stimuleren en sturen van engagement van met name formulenemers voor hun eigen positionering en activiteiten.
Testimonials
Ik zeg: we hebben een prachtige set aan waarden ontwikkeld! Het klopt en geeft energie! Samen met Marc van Eck
- Marcha Ringsma, voormalig Senior Interne Communicatie Manager CarglassVoor mij is de OGSM methodiek een sterk instrument om de strategie te definieren en vervolgens te communiceren en te implementeren via de organisatie. Het maakt een strikte formulering van de richting mogelijk en vergemakkelijkt een coherente cross-functionele uitvoering. Ik werkte met Marc in mijn vorige banen bij Albert Heijn en Intergamma en nu bij Etos. Met zijn scherpe geest helpt hij mij en het team om de juiste keuzes te maken en hieraan vast te houden. Het zorgt voor focus, toont resultaten en stimuleert tegelijkertijd de teamgeest.
- Sebastiaan de Jong, CEO EtosHet kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren.
- Saskia Egas Reparaz, CEO HemaOGSM is a fantastic way to define and achieve goals
- Just Spee, former CEO Endemol, Chairman KNVB