Marc van Eck

Archives

posted in Niet gecategoriseerd

Marcha Ringsma, voormalig Senior Interne Communicatie Manager Carglass

Ik zeg: we hebben een prachtige set aan waarden ontwikkeld! Het klopt en geeft energie! Samen met Marc van Eck.

posted in Niet gecategoriseerd

Saskia Egas Reparaz, CEO Hema

Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren.

posted in Niet gecategoriseerd

Hans Peters, CCO Eneco

Ik ben een fan en supporter van OGSM omdat de methodologie strategie-uitvoering mogelijk maakt: 1) De structuur en het proces van OGSM dwingt jou en je team om scherpe keuzes te maken en de strategie heel duidelijk te definiëren zonder vage ambities en compromissen. 2) Het definiëren en meten van de strategie en acties in ‘wat’ en ‘hoe’ is een sterke manier om te zien of je de juiste dingen doet en geeft richting waar en hoe de aanpak aan te passen terwijl je de doel-likes bereikt. 3) Cascade van OGSM’s naar sub-OGSM’s voor teams en afdelingen helpt om de strategie consistent en effectief te implementeren en te cascaderen in een organisatie die altijd een enorme uitdaging is. Met andere woorden, OGSM helpt echt om strategie te laten werken.