Archives
Marcha Ringsma, voormalig Senior Interne Communicatie Manager Carglass
Ik zeg: we hebben een prachtige set aan waarden ontwikkeld! Het klopt en geeft energie! Samen met Marc van Eck.
Saskia Egas Reparaz, CEO Hema
Het kennen van het karakter van je merk blijkt heel veel richting te geven aan de hele organisatie over hoe en in welke toon je met de klant wil communiceren.
Hans Peters, CCO Eneco
Ik ben een fan en supporter van OGSM omdat de methodologie strategie-uitvoering mogelijk maakt: 1) De structuur en het proces van OGSM dwingt jou en je team om scherpe keuzes te maken en de strategie heel duidelijk te definiëren zonder vage ambities en compromissen. 2) Het definiëren en meten van de strategie en acties in ‘wat’ en ‘hoe’ is een sterke manier om te zien of je de juiste dingen doet en geeft richting waar en hoe de aanpak aan te passen terwijl je de doel-likes bereikt. 3) Cascade van OGSM’s naar sub-OGSM’s voor teams en afdelingen helpt om de strategie consistent en effectief te implementeren en te cascaderen in een organisatie die altijd een enorme uitdaging is. Met andere woorden, OGSM helpt echt om strategie te laten werken.
Testimonials
Ik zeg: we hebben een prachtige set aan waarden ontwikkeld! Het klopt en geeft energie! Samen met Marc van Eck
- Marcha Ringsma, voormalig Senior Interne Communicatie Manager CarglassOGSM is a fantastic way to define and achieve goals
- Just Spee, former CEO Endemol, Chairman KNVBDe begeleiding van Marc van Eck was cruciaal, zijn sterke analytische vaardigheden en scherpte op de inhoud (en dat alles verpakt met een goede dosis Groningse humor) heeft enorm bijgedragen aan de kwaliteit van de keuzes en het draagvlak binnen onze Bijenkorf teams.
- Marjolijn Meynen, Director Customer, Creative & Communication Member of the Board BijenkorfMet internal branding ben je nooit klaar. Gelukkig maar!
- Jan-Willem Koch, Managing Director Hallmark Cards Continental Europe