Marc van Eck

Multi-ondernemer Marc van Eck

Marc van EckSinds 2001 is Marc van Eck ondernemer. Hij is medeoprichter van New Growth Strategies een strategisch marketingadviesbureau dat klanten helpt bij het veroveren van een unieke en authentieke positie in de markt met het merk als kompas. Op zijn klantenlijst staan gerenommeerde klanten, maar ook kleine klanten, start-ups en de publieke sector kunnen op hem rekenen.

Marc werkte als marketeer 8 jaar bij Procter & Gamble en als strategieconsultant bij Bain & Company. Hij is afgestudeerd Bedrijfseconoom (Groningen). Hij is initiatiefnemer van de Internal Branding Groepering van het NIMA. Marc is vanaf 2005 Register Marketeer, en sinds 2017 voorzitter van college van Register Marketeers. Tevens is hij voorzitter van de Effie jury merkcampagnes en voorzitter van de jury van de Dutch Marketing Awards.

Daarnaast is hij mede-eigenaar van het Nederlandse tassenmerk Spikes & Sparrow, leren tassen voor zowel vrouwen als mannen. Het merk is inmiddels in meerdere Europese landen succesvol.

Bovendien is hij co-founder van het lifestylebrand IAMTORO dat mensen wil inspireren om juist na tegenslag op te staan en ervoor te gaan. IAMTORO heeft focus op boxershorts voor mannen maar ook modieuze caps, T-shirts en hoodies

Contact