Klanten
Internal branding is dé manier om beter klanten te kunnen binden. Marc van Eck en New Growth Strategies hielpen ons hierbij.
Met internal branding ben je nooit klaar. Gelukkig maar!
Kernwaarden hebben een trots gecreëerd die ook buiten voelbaar is.
Ik had eigenlijk niet ingeschat wat een enorme rol internal branding, en daarmee het merk, zou spelen in het stimuleren en sturen van engagement van met name formulenemers voor hun eigen positionering en activiteiten.
Voor mij is de OGSM – methodiek één van de meest waardevolle managementtools die ik ken
Ik ken geen betere methode die zo simpel en effectief helpt om keuzes inzichtelijk te maken. OGSM dwingt je om scherp te zijn naar jezelf en naar elkaar. Zodat je alleen nog maar hoeft te durven kiezen. Uit mijn brede praktijkervaring met OGSM weet ik dat deze methode werkt. Dus aan de slag nu…… als je durft!
Ik gebruik de OGSM – methodiek al jaren en ben er van overtuigd dat OGSM, mits goed toegepast, personen, teams en bedrijven echt verder helpt
Wat een praktisch boek Business plan op 1 A4! Bij @coachconfetti zijn we druk bezig met ons OGSM!
Een inspirerende presentatie van Marc van Eck van New Growth Strategies over Internal Branding in opdracht van Ondernemersvereniging Spaarndam.
OGSM is a fantastic way to define and achieve goals
Testimonials
Een inspirerende presentatie van Marc van Eck van Business Openers over Internal Branding in, opdracht van Ondernemersvereniging Spaarndam
- Nick van der ZwetOGSM is a fantastic way to define and achieve goals
- Just Spee, CEO EndemolIk zeg: we hebben een prachtige set aan waarden ontwikkeld! Het klopt en geeft energie! Samen met Marc van Eck
- Marcha Ringsma Wat een praktisch boek Business plan op 1 A4! Bij @coachconfetti zijn we druk bezig met ons OGSM!
- Coach Confetti