Marc van Eck

Drs. Marc van Eck is Chief Growth Officer bij TBWA en partner bij Retail Media One en commissaris bij New Growth Strategies. Marc adviseert op een breed scala aan aspecten van organisatie- en merkgroei, zoals merkpositionering, businessstrategie en het extern en intern tot leven brengen van zowel de strategie als de positionering. Lees verder…
Marc van Eck is een kritische visionair. Hij is scherp en authentiek. In zijn lezingen en workshops gebeurt echt wat. Mensen hebben na naar Van Eck geluisterd te hebben een mening! Hij geeft energie om aan de slag te gaan. Inhoudelijk is hij bijzonder sterk. Geen boekenwijsheid, maar eigen-wijsheid. Lees verder…
Marc van Eck loodst executives, managers en ondernemers op koers door ze tot keuzes te brengen en gestelde ambities uit te dragen. Marc is de ideale sparringpartner die zijn werk- en levenservaring met u deelt. Hij weet als geen ander met welke uitdagingen u in de dagelijkse praktijk wordt geconfronteerd en biedt u een combinatie van inspiratie, structuur, expertise en een klankbord. Lees verder…
Marc van Eck is mede-auteur van het boek ‘Internal Branding in de Praktijk – het merk als kompas’ dat in 2008 werd verkozen tot marketingboek van het jaar en de bestseller ‘Businessplan op 1 A4’. Zijn boek ‘Het succes van Internal Branding – sterke merken bouwen en onderhouden’ werd door Tijdschrift voor Marketing bekroond met 5 sterren en is daarmee een ‘absolute must’. Lees verder…

Ik ken geen betere methode die zo simpel en effectief helpt om keuzes inzichtelijk te maken. OGSM dwingt je om scherp te zijn naar jezelf en naar elkaar. Zodat je alleen nog maar hoeft te durven kiezen. Uit mijn brede praktijkervaring met OGSM weet ik dat deze methode werkt. Dus aan de slag nu…… als je durft!

Recente artikelen

Broers Marc en Jeroen van Eck over hun vak

Broers Jeroen en Marc van Eck zitten samen in de reclame. Mooie invalshoek om eens te filosoferen over het vak, maar vooral ook over hun soms hobbelige weg naar succes en glorie.  

Lees verder ›

Karwei bedient man én vrouw ​​​​​​​

Rik Ledder (TBWA\Neboko), Mariëlle Rooswinkel (Karwei) en Marc van Eck (New Growth Strategies) over de nieuwe marketingformule van de bouwmarktketen: klussen & inrichten.

Lees verder ›