Marc van Eck

Nieuws

Social media en Internal Branding: een winnende combinatie

De tijd dat merken mooie verhalen konden vertellen zonder dat er controle op was ligt gelukkig ver achter ons. Klanten informeren elkaar tegenwoordig razendsnel. Via social media wordt enthousiasme over een merk snel met vele volgers gedeeld en worden merken die gebakken lucht verkopen genadeloos afgestraft. Niet voor niets wordt de term ‘authentiek’ steeds vaker gebruikt voor populaire merken. Het betekent dat een merk zichzelf is en haar belofte in alles en altijd waarmaakt. Kortom, fans buiten winnen doe je door binnen te beginnen.

Lees verder ›

Marc van Eck te zien bij Quality Bookings TV

Quality Bookings is het eerste bureau van Nederland met een eigen online tv kanaal. Met een prettige dosis eigen-wijsheid interviewt gastheer en ondernemer Robert de Vries sprekers, auteurs, ondernemers en andere bijzondere gasten. Marc van Eck was te gast om te praten over Het Succes van Internal Branding en de bestseller Business Plan op 1 A4.

Lees verder ›

Starbucks verklaart mij de liefde

Vorige week maandag was ik op bezoek bij het NS hoofdkantoor en beneden in het pand zit een Starbucks. Omdat ik wat tijd over had besloot ik een Grande Cappuccino te bestellen met een extra shot, het was tenslotte maandagochtend. Meteen na het bestellen zag ik echter dat mijn portemonnee niet in mijn tas zat.

Lees verder ›