Marc van Eck

Nieuws

Merken houden niet van mensen

Soms, heel soms, lijkt het of merken van mensen houden. Veel te vaak echter, worden we in onze hooggespannen merk-verwachtingen teleurgesteld. Maar ik realiseer me dat ik niet altijd klantloyaliteit heb verdiend en daarom heb ik besloten om de komende tijd proactief merken liefde te geven. En te kijken wat dit allemaal teweeg gaat brengen. Wie doet er mee?

Lees verder ›

Rabobank en Humberto: een merkwaardige combinatie

Met deze titel kun je nog alle kanten op. Het zou een compliment kunnen zijn, maar helaas is dat het niet. De combinatie is merkwaardig omdat er geen karaktermatch is tussen Rabobank en Humberto Tan, onmerkwaardig dus.

Lees verder ›

Traagheid het nieuwe fastfood voor marketeers

Snel; daar zijn wij als marketeers mee opgegroeid. Marketeers zijn snelle jongens en meisjes, het walhalla van marketing is fast moving consumer goods. Veel product- en brandmanagers bij de befaamde marketingbedrijven zijn jonge mensen die snel willen scoren. Niks mis mee, maar misschien staan we wel op de drempel van een omwenteling.

Lees verder ›